Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

Næste side | >>

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nielsen
dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Læst 2515 gange) Postet d. 20-10-14 kl. 21:26
Tog en tur på Dall Hede i dag,.dejligt sted pt. mange svampe

hvoraf mange ikke kan blive registreret pga.findernes manglende muligheder for at få dem mikroskoperet så de kan få

en identitet,.så gik jeg og funderede om ikke det kunne være

noget for dette site,.noget for noget,.eller hvad,.jeg går ikke ud fra det koster penge at drive det,.med alt det stof der kommer ind hver dag,.og den mængde kunne jo øges ganske

betragtelidt med en sådan mulighed,.så det kunne måske blive

det de kalder en fordel for alle parter,....nå men det var jo

bare strøtanker,.de ender jo nok i brokkassen sammen med div.

køller og tunger.

Vh.Bjarne

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Tog en tur på Dall Hede i dag,.dejligt sted pt. mange svampe
hvoraf mange ikke kan blive registrere)
Bjarne Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (713 x 942)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#1 Kommentar postet d. 20-10-14 kl. 21:26. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr 2

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr 2)
Klik på billedet for original størrelse (827 x 865)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#2 Kommentar postet d. 20-10-14 kl. 21:27. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr 3

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr 3)
Klik på billedet for original størrelse (770 x 897)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#3 Kommentar postet d. 20-10-14 kl. 21:27. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr4

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr4)
Klik på billedet for original størrelse (1412 x 731)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#4 Kommentar postet d. 20-10-14 kl. 21:28. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr5

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr5)
Klik på billedet for original størrelse (848 x 999)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#5 Kommentar postet d. 20-10-14 kl. 21:28. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr 6

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr 6)
Klik på billedet for original størrelse (656 x 1063)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#6 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 19:53. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Trods dårligt vejr besøgte jeg i dag Sankt Nikolaj på hans bjerg,.blev ikke skuffet,det vrimler med svampe af alle slags

fandt et sted hvor det så at sige myldrede op af jorden med div. ubestemmelige tunger,.men at ligge på knæ på et lille stykke skumgummi i regn og blæst klamrendende sig til en paraply der drønede rundt i luften styret af div.kastevinde er ikke de bedste forhold at tage billeder under,men jeg tror

jeg fandt en ny tunge foto nr 1,.de to næste er kun med for

formens skyld,.men pga.vejret lod jeg køller og alt det andet

gule og orange være for denne gang,.så snart vejret bedres overvejer jeg at slå lejr deroppe,.så spares der køretid og

dieselolie,.kommer 3 fotos,..

god´aften derude

Vh.Bjarne

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Trods dårligt vejr besøgte jeg i dag Sankt Nikolaj på hans bjerg,.blev ikke skuffet,det vrimler med )
Klik på billedet for original størrelse (826 x 800)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#7 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 19:53. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr 2

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr 2)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#8 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 19:54. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
nr 3 og den s..... server vender stadig om på rækkefølgen

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (nr 3 og den s..... server vender stadig om på rækkefølgen)
Klik på billedet for original størrelse (699 x 975)
Kommentér

Poul Evald Hansen
#9 Kommentar postet d. 21-10-14 kl. 20:22. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
fKære Bjarne, hvorfor lægger du dem ikke over i svampeforum Der er rigtigt mange, meget spændende ting.

Kommentér

Side 1 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator