Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nielsen
burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm (Læst 453 gange) Postet d. 23-10-14 kl. 21:16
fundet i dag på græsset overdrev,.højde ca.5cm hat Ø 4-5 cm

stok Ø 10mm,.jeg kunne med min bedste vilje få den til at lugte af noget specifikt hatten lidt glat.

Vh.Bjarne

burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm (fundet i dag på græsset overdrev,.højde ca.5cm hat Ø 4-5 cm
stok Ø 10mm,.jeg kunne med min bedste v)
Bjarne Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1500 x 876)
Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#1 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 21:16. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
nr 2

burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm (nr 2)
Klik på billedet for original størrelse (1394 x 890)
Besvar | Kommentér

Bjarne Nielsen
#2 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 21:16. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
nr 3

burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm (nr 3)
Klik på billedet for original størrelse (1458 x 1088)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(645)
#3 Svar postet d. 23-10-14 kl. 21:24. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
Eng-Vokshat

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Knud Knudsen
#4 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 21:57. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
Den skal Per vist se på engang til

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#5 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 22:04. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
Billede tre syntes ellers oplagt, men.....

-så må Knud assistere....

-måske en gammel Brusk (?)

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#6 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 22:12. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
- sidste stik: affarvet Cinnober

-ellers frafalder og giver op

Besvar | Kommentér

Knud Knudsen
#7 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 22:17. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
Eng-Vokshat skal have langt nedløbende lameller - det synes jeg ikke disse vokshatte har.

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#8 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 22:21. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
-her Eng-Vokshat fra i dag....

burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm (-her Eng-Vokshat fra i dag....)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (801 x 1078)
Besvar | Kommentér

Knud Knudsen
#9 Kommentar postet d. 23-10-14 kl. 22:23. Emne: burde jeg kende denne trio,.jeg synes bestemt at stokken hmm
Brusk-Vokshat må vel også afvises - da de tilsyneladende ikke har slimet stok.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator