Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Eva Olsen
hvilken køller vokser i klitplantager? (Læst 287 gange) Postet d. 26-10-14 kl. 18:23
Oksby Klitplantage i går - et udpræget fyr område

hvilken køller vokser i klitplantager? (Oksby Klitplantage i går - et udpræget fyr område)
Eva Olsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1775 x 1559)
Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#1 Kommentar postet d. 26-10-14 kl. 18:23. Emne: hvilken køller vokser i klitplantager?
-

hvilken køller vokser i klitplantager? (-)
Eva Olsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1152 x 1153)
Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#2 Kommentar postet d. 26-10-14 kl. 19:16. Emne: hvilken køller vokser i klitplantager?
de ligner jo lidt pibet rørkølle, men der var kun fyr i nærheden

Besvar | Kommentér

Niels K. Mortensen

Svaraktivitet:

(705)
#3 Svar postet d. 26-10-14 kl. 19:20. Emne: hvilken køller vokser i klitplantager?
Hej Eva

Lerfarvet Køllesvamp (Clavaria argillacea) skulle have gule farver nederst. Det ser ud til, at matche med disse.

mvh Niels.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#4 Kommentar postet d. 26-10-14 kl. 19:51. Emne: hvilken køller vokser i klitplantager?
jeg tror du har ret, og jeg har misforstået noget. Jeg har ikke mødt den tidligere, men troede den var knyttet til løvtræer - mange tak for svaret

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator