Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerner Jensen
Hvilken lille hvid svamp ? (Læst 512 gange) Postet d. 02-11-14 kl. 15:10
Tør, sandet strandeng/overdrev uden for Køge i dag. Hat ca. 25 mm, lidt frynset i randen. Tør og uden lugt. Stok ca. 4 mm Ø, ca. 4-5 cm høj, skør.

Hvilken lille hvid svamp ? (Tør, sandet strandeng/overdrev uden for Køge i dag. Hat ca. 25 mm, lidt frynset i randen. Tør og ude)
Foto: gerner
Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet

Svaraktivitet:

(1191)
#1 Svar postet d. 02-11-14 kl. 15:32. Emne: Hvilken lille hvid svamp ?
Hej Gerner.

Hvid parasolhat.

Vh. Thomas

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#2 Kommentar postet d. 02-11-14 kl. 15:40. Emne: Hvilken lille hvid svamp ?
Hej Thomas, mange tak

Så fik jeg spurgt på endnu en parasolhat, men uden at vide det Denne art har jeg ikke fået registreret før.

Gerner

Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet

Svaraktivitet:

(1191)
#3 Svar postet d. 02-11-14 kl. 15:42. Emne: Hvilken lille hvid svamp ?
Du er velkommen, jeg forklaret mig vedr. den sidste sag, regner med at Torbjørn sendte min mail videre til dig.

Vh. Thomas

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#4 Kommentar postet d. 02-11-14 kl. 15:49. Emne: Hvilken lille hvid svamp ?
Thomas, håber ikke, du misforstod min bemærkning - det var for at lave sjov. Jeg er overhovedet ikke hverken sur eller fornærmet - tværtimod er jeg utroligt glad for din hjælp her. Jeg fik et par mails fra TB dengang, men jeg synes ikke, der var noget fra dig, men under alle omstændigheder, må du ikke tro, at jeg har noget udestående, og jeg håber da heller ikke, at du har det.

Vh

Gerner

Besvar | Kommentér

Thomas Kehlet
#5 Kommentar postet d. 02-11-14 kl. 15:51. Emne: Hvilken lille hvid svamp ?
Nej, men send mig en mail, så sender jeg mit svar til Torbjørn til dig, så kan du selv tolke.

Vh. Thomas

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator