Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
10. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden... (Læst 361 gange) Postet d. 02-11-14 kl. 22:26
- i går var det den Rødmende Vokshat i Knuds tale "lettere dubiøs" tilstand

I dag har jeg så fundet ved Limfjordens Vande disse ...tjah, også alderstegne eksemplarer....

Jeg TROR...., at det er Skarlagen Vokshat

OG jeg vil prøve at finde tilsvarende ved et af mine sikre steder her i nabolaget.

Det ville jo være en fornem en derovre på sydsiden af Sebbersund

Især hathuden virker bekendt efter mødet med andre aldrende Skarlagen....

Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden... (- i går var det den <b> Rødmende Vokshat </b> i Knuds tale "lettere dubiøs" tilstand ;-)
I dag har )
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1059 x 793)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#1 Kommentar postet d. 02-11-14 kl. 22:27. Emne: Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden...
2

Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden... (2)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (948 x 631)
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7380)
#2 Svar postet d. 02-11-14 kl. 22:52. Emne: Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden...
Det er ingen vokshat Per, muligvis en gammel Hekseringshat, men alt for gammel til bestemmelse desværre

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#3 Kommentar postet d. 02-11-14 kl. 22:58. Emne: Disse ville jeg meget gerne ha´ set for fjorten dage siden...
- og så fik sjælen fred og ro, Torbjørn

Tak

-men en god biotop...

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator