Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jesper Kristensen
Kunne dette være Liden Trådkølle ???? (Læst 327 gange) Postet d. 16-11-14 kl. 19:08
Møjn derude !!!!

Fandt denne lille ????kølle + 21 andre på jord nede i Hodde eng langs åen men kom i tvivl på dens navn da Trådkølle normalt er på døde grene De var ca 1,5 bred og 20-25 mm høj.

De var i samme område hvor jeg også fandt Blågrøn Navlehat 7 stk...

På forhånd tak for hjælpen !!!

Glæde og Go aften

Jesper.

Kunne dette være Liden Trådkølle ???? (Møjn derude !!!!

Fandt denne lille ????kølle + 21 andre på jord nede i Hodde eng langs åen men ko)
Jesper Kristensen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jesper Kristensen
#1 Kommentar postet d. 16-11-14 kl. 19:09. Emne: Kunne dette være Liden Trådkølle ????
B.2

Kunne dette være Liden Trådkølle ???? (B.2)
Jesper Kristensen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#2 Svar postet d. 16-11-14 kl. 21:05. Emne: Kunne dette være Liden Trådkølle ????
Hej Jesper

Jeg mener at også denne her er Hvid Køllesvamp, se også den anden tråd!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(3571)
#3 Svar postet d. 16-11-14 kl. 21:18. Emne: Kunne dette være Liden Trådkølle ????
Hej Jesper, Her kan du se hvordan Liden trådkølle ser ud - se linket HER

Og nøglen, hvis du leder efter den - se linket HER

Vh Jette

Besvar | Kommentér

Jesper Kristensen
#4 Kommentar postet d. 17-11-14 kl. 21:12. Emne: Kunne dette være Liden Trådkølle ????
Møjn Jette

Tak også for din hjælp Var første gang jeg har fundet den så var en lille glæde at finde den nede i Hodde eng kun få meter fra den Blågrønne Navlehat !!!

Det her vejr vi har sat gang i de små sjove svampe så har brugt de sidste dage med at søge i det område og vil også bruge resten af ugen der for der er åbenbaret blevet et godt små svampe område(siden de gjorde åen i stand for en små 5 år siden "Genopretning af Varde" ) Åhttp://naturstyrelsen.dk/media/nst/Attachments/Nyhedsbrev7_maj20091.pdf

Glæde min kære ven

Vh

Jesper

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator