Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
11. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Claus Grahndin
Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ? (Læst 450 gange) Postet d. 28-12-14 kl. 02:20
Det er altså ikke fordi jeg forsøger at sætte rekord som ''Årets ringeste foto'' - men observationen skete 11. juni, en dag med mange nye arter for mig, men også en dag hvor AF på kameraet valgte at drille. At mine observationer fra denne dag også er bortkommet, gør det ikke bedre.

Så må nøjes med ''lille'' på denne bille fra Rangerterrænnet i Rødbyhavn. Hukommelsen kan drille, men mener omkring 6 - 7 mm.

Har hidtil været heldig med artsbestemmelserne fra denne dag, så måske også med de mest slørede fotos.

Venlig hilsen Claus

Alle tre fotos, det ene værre end det andet.

Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ? (Det er altså ikke fordi jeg forsøger at sætte rekord som
Claus Grahndin har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 785)
Besvar | Kommentér

Claus Grahndin
#1 Kommentar postet d. 28-12-14 kl. 02:22. Emne: Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ?
2.

Herpå anes to mørke pletter bagerst på bagkroppen.

Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ? (2.
Herpå anes to mørke pletter bagerst på bagkroppen.)
Besvar | Kommentér

Claus Grahndin
#2 Kommentar postet d. 28-12-14 kl. 02:23. Emne: Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ?
3.

Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ? (3.)
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 786)
Besvar | Kommentér

Magnus Lauritsen

Svaraktivitet:

(614)
#3 Svar postet d. 21-02-21 kl. 16:07. Emne: Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ?
Hej Claus.

Det er Bruchus affinis.

Mvh. Magnus.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Claus Grahndin
#4 Kommentar postet d. 22-02-21 kl. 16:15. Emne: Bruchus atomarius på spøgelsesfoto ?
Imponerende - mange tak Magnus, det er fornemt.

Havde faktisk glemt at have sendt dette spørgsmål, så glad for svar med ID. Ikke just let med den ringe billedkvalitet.

venlig hilsen Claus.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator