Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 3 - Gå til side 1 2 3

Næste side | >>

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Eske Holm
Småændringer på sommerfugleatlas.dk (Læst 1647 gange) Postet d. 12-02-15 kl. 09:54
Hej alle

Vi har nu rette et par småting på atlassiden:

1. Artslisten er nu renset for sp-arter og lign.

2. 0-registreringer tæller ikke længere som positive fund

3. Kvadrater med mere end 45 arter har fået sin egen farve: lilla. Der er pt. kun ét kvadrat der har mere end 45 arter, se det her: - se linket HER

4. Reklamen øverst er fjernet

Vi arbejder videre med deltagerlister og meget andet - glæd jer.

Hilsen Thomas

Kommentér

Emil Bjerregård
#1 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 09:57. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Super

...det var nemlig ikke så pænt at se på at f.eks. Sortplettet Bredpande og Rødlig Perlemorsommerfugl "fandtes" flere steder end hvad de reelt gjorde, pga. 0-indtastninger...

Kommentér

Nicholas Bell
#2 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 10:08. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Dejligt

Jeg vil også lave et lilla kvadrat til sommer

Kommentér

Poul Evald Hansen
#3 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 10:10. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
ER der en der kort kan forklare mig betydningen af "0-registrering"? - Det forekommer mig at være brugt ret uskarpt.

Kommentér

Thomas Eske Holm
#4 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 10:11. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Det er hvis du skriver 0 (nul) i antal når du indberetter en obs.

Kommentér

Poul Evald Hansen
#5 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 10:16. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Det lyder logisk.

Kommentér

Magnus Vest Hebsgaard
#6 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 12:01. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Virkelig skønt at læse

Er der pt. nogen idé om hvornår det næste nyhedsbrev udsendes (det er jo næsten et halvt år siden det sidste udkom)?

Kommentér

Morten DD Hansen
#7 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 13:42. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Magnus, snarest. Der skal lige være tid til det, og det bliver omkring 1. marts, lige inden feltsæsonen!

Kommentér

Magnus Vest Hebsgaard
#8 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 13:57. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Det lyder godt, Morten - vi er et par stykker der har savnet et nyhedsbrev med en over-all sammenskrivning af det forgangne år i et stykke tid

Kommentér

Morten DD Hansen
#9 Kommentar postet d. 12-02-15 kl. 14:44. Emne: Småændringer på sommerfugleatlas.dk
Du lægger pres på Jeg smider lige noget andet til side så!

Kommentér

Side 1 af 3 - Gå til side 1 2 3

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator