Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Stephan Pindstrup
Sony''s A7II nogen erfaringer ? (Læst 834 gange) Postet d. 28-02-15 kl. 13:12
Hej alle

Jeg overvejer seriøst at tage springet over til Sony''s A7II fra en Canon 7d

Jeg har en del L optik fra canon jeg vil fortsætte med på en Metabones converter og så evt sælge Canon 7d hus + resterende optik senere....

Mine hovedinteresser er fugle og macro foto.

Jeg har brugt lang tid på at se youtube og google på erfaringer med dette system/hus. og det ser ud til at kunne tilfredsstille både en nørd faktor og en hvis nutidig opgradering.

men... er der nogle af jer der har erfaring med dette system ? både ud i fugle og macro verdenen men også til dels i street og sportsfotografering med systemet ( jeg kunne jo godt beholde mit 7d hus )

tanke og erfaringer er velkomne

br

Stephan

Besvar | Kommentér

Klavs Nielsen
#1 Kommentar postet d. 08-03-15 kl. 18:47. Emne: Sony''s A7II nogen erfaringer ?
Hej

I dette forum bliver kameraet ofte behandlet f.x: - se linket HER.

Jeg bruger selv A6000 til macro: Den elektroniske søger og lukker er særligt velegnet. Kan bruge mange slags objektiver.

Bedste hilsner

Klavs

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator