Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Naturgastronomi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Olesen
drivhuse (Læst 880 gange) Postet d. 04-03-15 kl. 17:54
Hej. Ved ikke om det er den rigtige kategori, men syntes ikke rigtigt at der var noget andet der dækkede emnet. Spørgsmålet er : Er der nogen der har nogen viden om, at man kan anvende ROTALON til rensning af sit drivhus. Der står på flasken, at det er bakterie dræbende, og det skulle også være effektiv mod svampesporer. Glæder mig til at høre fra nogen, der kan have nogen viden om dette, da jeg står for at skulle klargøre mit drivhus, til en forhåbentlig god ny sæson. Mvh Lars O.

Besvar | Kommentér

Bent Gravesen

Svaraktivitet:

(1)
#1 Svar postet d. 04-03-15 kl. 18:51. Emne: drivhuse
Jeg bruger brun sæbe i dunken til højtrykspuleren, skummer det hele ind, ude som inde. Lader skummet virke en halv time for så at højtryk spule drivhuset. Det har jeg gjort i mange mange år. Selv vinen overlever fint.

Besvar | Kommentér

Jørgen Christiansen
#2 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 20:42. Emne: drivhuse
Vil anbefale Brun sæbe eller en anden sæbe til rensning og rengøring af drivhuse. Ved brug af Rotalon skal man have styr på sit spilde vand, Da Rotalon er meget fiske giftig.

Jørgen

Besvar | Kommentér

Lars Jensen
#3 Svar postet d. 05-03-18 kl. 11:14. Emne: drivhuse
Tak for god tip

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator