Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotokonkurrencer -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Thomas
Hvor var det så lige jeg var henne på ferie?? (Læst 856 gange) Postet d. 05-03-15 kl. 10:03
En lille gættespøg i det tidligere forår. Hvor har jeg lige været henne på ferie? Og vi vil gerne have et relativt præcist svar.

Lars Thomas

Hvor var det så lige jeg var henne på ferie?? (En lille gættespøg i det tidligere forår. Hvor har jeg lige været henne på ferie? Og vi vil gerne ha)
Lars Thomas har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (875 x 770)
Kommentér

Henning Pedersen
#1 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 10:59. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Sultanhøne ungfugl!?

Sydspanien/Andalusien!

Vh. Henning

Kommentér

Lars Thomas
#2 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 11:57. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Nej til begge dele

Lars Thomas

Kommentér

Henning Pedersen
#3 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 12:05. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Sidste skud:

Takahe på New Zealand?

/HP

Kommentér

Lars Thomas
#4 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 13:41. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Det er lidt mindre forkert

Lars Thomas

Kommentér

Henrik Dissing
#5 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 21:07. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Gallinula mortierii, ca. 41°10''59.95"S 147°59''58.51"Ø ?

Kommentér

Lars Thomas
#6 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 21:12. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Fuglen er rigtig - Tasmanian native hen. Jeg ved dog ikke om Bicheno havde lige præcis de koordinater.

Lars Thomas

Kommentér

Henrik Dissing
#7 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 21:25. Emne: Hvor var det så lige jeg var henne på ferie??
Nej, koordinaterne fører til Blue Tier Forest Reserve

Nu var din flotte larve jo placeret på verdenskortet, og jeg tænkte dette nok var i samme område. Så en søgning på ''tasmanian bird'' gav et nydeligt foto af netop denne fugl fra Blue Tier Forest Reserve. Og da du jo havde bedt om et præcist svar...

Men jeg havde altså kun halvt ret.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator