Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars-Olof Arvids
Lite djurbilder från mina marker (Læst 490 gange) Postet d. 16-03-15 kl. 20:57
Nu är dagarna så långa att det börjar löna sig att smyga ut i markerna med kameran under mornar och kvällar. Här är några bilder från de senaste dagarna.

De här två ungbockarna är inte fotograferade på min matplats. Jag träffade på dem vid ett fält i skogen, i skymningen för ett par dagar sedan.

Lite djurbilder från mina marker (Nu är dagarna så långa att det börjar löna sig att smyga ut i markerna med kameran under mornar och )
Lars-Olof Arvids har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (699 x 426)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#1 Kommentar postet d. 16-03-15 kl. 20:58. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Igår kväll smög jag på en hare när solen var på väg ner.

Lite djurbilder från mina marker (Igår kväll smög jag på en hare när solen var på väg ner.)
Klik på billedet for original størrelse (700 x 512)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#2 Kommentar postet d. 16-03-15 kl. 21:00. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Haren tycks bli modigare när mörkret faller på.

Lite djurbilder från mina marker (Haren tycks bli modigare när mörkret faller på.)
Klik på billedet for original størrelse (750 x 568)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#3 Kommentar postet d. 16-03-15 kl. 21:02. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Ekorren visar sig däremot gärna i fullt dagsljus.

Lite djurbilder från mina marker (Ekorren visar sig däremot gärna i fullt dagsljus.)
Klik på billedet for original størrelse (750 x 585)
Kommentér

Ejnar Bach Sørensen
#4 Kommentar postet d. 16-03-15 kl. 21:13. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Dejlige billeder og oplevelser

Kommentér

Lars-Olof Arvids
#5 Kommentar postet d. 17-03-15 kl. 20:11. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Tack Ejnar!

Olle

Kommentér

Lars-Olof Arvids
#6 Kommentar postet d. 23-03-15 kl. 09:07. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Idag är det full snöyra här på svenska västkusten. Något som mina vänner ute i hagen inte direkt uppskattar.

Lite djurbilder från mina marker (Idag är det full snöyra här på svenska västkusten. Något som mina vänner ute i hagen inte direkt upp)
Klik på billedet for original størrelse (700 x 399)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#7 Kommentar postet d. 23-03-15 kl. 09:09. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Råbockarna har fina basthorn så här års.

Lite djurbilder från mina marker (Råbockarna har fina basthorn så här års.)
Klik på billedet for original størrelse (700 x 675)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#8 Kommentar postet d. 23-03-15 kl. 09:11. Emne: Lite djurbilder från mina marker
Den här rågeten haltade tidigare svårt på ena bakbenet, men är nu mycket bättre.

Lite djurbilder från mina marker (Den här rågeten haltade tidigare svårt på ena bakbenet, men är nu mycket bättre.)
Klik på billedet for original størrelse (696 x 611)
Kommentér

Lars-Olof Arvids
#9 Kommentar postet d. 23-03-15 kl. 09:12. Emne: Lite djurbilder från mina marker
"Var är ni? Kommer ni?"

Lite djurbilder från mina marker ("Var är ni? Kommer ni?")
Klik på billedet for original størrelse (700 x 577)
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator