Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotokonkurrencer -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jan Pedersen
Hvem er halens ejermand? (Læst 1218 gange) Postet d. 03-04-15 kl. 18:08
Ind imellem får man et billede, hvor man undres over hvad man det egentligt var man forsøgte at fotografere. Det er heldigvis fra i går (2. april! - så ikke noget snavs her), så jeg kan godt huske det. Ellers ville jeg aldrig have gættet det, men det siger nok mest om mig

Jeg vil dog gerne lige give andre muligheden for at teste deres evner udi halegenkendelse. Er der nogen, der kan identificere denne hales ejermand?

Venlig hilsen

Jan

Hvem er halens ejermand? (Ind imellem får man et billede, hvor man undres over hvad man det egentligt var man forsøgte at foto)
Jan Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (900 x 600)
Kommentér

Frede Mørch
#1 Kommentar postet d. 03-04-15 kl. 23:23. Emne: Hvem er halens ejermand?
Skarv?

Mvh Frede

Kommentér

Jan Pedersen
#2 Kommentar postet d. 04-04-15 kl. 13:35. Emne: Hvem er halens ejermand?
Hej Frede

Desværre nej. Men det kunne jeg nu også sagtens have troet.

Venlig hilsen

Jan

Kommentér

Jan Pedersen
#3 Kommentar postet d. 06-04-15 kl. 20:40. Emne: Hvem er halens ejermand?
Måske er den så alligevel for svær. Jeg kan så hjælpe lidt: fuglen blev fotograferet i Smørmosen og den bruger det meste af tiden på og i vandet

/Jan

Kommentér

Ejnar Bach Sørensen
#4 Kommentar postet d. 06-04-15 kl. 20:47. Emne: Hvem er halens ejermand?
Det er nok "bare" en Grønbenet Rørhøne, selv om det er lidt svært at genkende halen, når fjerene er spredt på denne måde

Kommentér

Frank Desting
#5 Kommentar postet d. 06-04-15 kl. 20:49. Emne: Hvem er halens ejermand?
Hvinand ?

Kommentér

Jan Pedersen
#6 Kommentar postet d. 07-04-15 kl. 21:36. Emne: Hvem er halens ejermand?
Tjah med Franks bud kommer vi nok ikke meget tættere. Det var en hvinand - en pige Fuglen set fra en anden vinkel, kan ses her - se linket HER.

Mange tak fordi i gad deltage i denne lille drilleopgave

Venlig hilsen

Jan

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator