Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
5. august 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Elisabeth Siegel
Hvilken lillebitte rovbille? (Læst 241 gange) Postet d. 03-04-15 kl. 23:47
Denne blev fundet d.3.4.2015 i min have i Malling, på undersiden af en træstump, der lå på jorden. Billen var meget lille - max. 2 mm lang og, for det blotte øje, fuldkommen stregtynd. Desværre kom der ikke just den mest epokegørende fotokunst, verden endnu har set, ud af min baksen med dyret; for at kompensere for dette sender jeg to billeder.

(fortsættes)

Hvilken lillebitte rovbille? (Denne blev fundet d.3.4.2015 i min have i Malling, på undersiden af en træstump, der lå på jorden. B)
Foto: Elisabeth Siegel
Besvar | Kommentér

Elisabeth Siegel
#1 Kommentar postet d. 03-04-15 kl. 23:52. Emne: Hvilken lillebitte rovbille?
Her er det andet billede, taget i stærkt direkte solskin. Er det muligt at indkredse dyrets ID? (Hvis dette ikke er tilfældet, bryder jeg IKKE hulkende sammen! )

Vh Elisabeth

Hvilken lillebitte rovbille? (Her er det andet billede, taget i stærkt direkte solskin. Er det muligt at indkredse dyrets ID? (Hvi)
Foto: Elisabeth Siegel
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator