Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Peter Jensen
Er dette en Sjagger? (Læst 538 gange) Postet d. 31-05-15 kl. 06:39
Har aldrig set sådan en fyr før, hvem er det på Vestamager?

Er dette en Sjagger? (Har aldrig set sådan en fyr før, hvem er det på Vestamager?
)
Peter Jensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (945 x 531)
Besvar | Kommentér

Morten Kofoed-Hansen

Svaraktivitet:

(651)
#1 Svar postet d. 31-05-15 kl. 07:26. Emne: Er dette en Sjagger?
Javist. Grå nakke og overgump, brun ryg og plettet underside kan ikke sidde på andre arter. Mvh Morten

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Peter Jensen
#2 Kommentar postet d. 31-05-15 kl. 07:31. Emne: Er dette en Sjagger?
Super tak Morten, den blev taget på Pinseskovvej på Vestamager i et jernfugletårn 3,5m højt, som kort efter væltede med mig og alt udstyret. Heldigvis nåede jeg at springe, og reddede kamera og kikkert, men tabte brillerne, som jeg er meget afhængige af. Det tog en halv time at finde dem igen i det høje græs

Besvar | Kommentér

Morten Kofoed-Hansen

Svaraktivitet:

(651)
#3 Svar postet d. 31-05-15 kl. 20:37. Emne: Er dette en Sjagger?
Av...men det lyder trods alt som om det var billigt sluppet. Der er ingen, der hører een råbe om hjælp, derude.

mvh Morten

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator