Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Marianne Graversen
Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag (Læst 790 gange) Postet d. 07-06-15 kl. 19:24
Hej

Er dette Gul vokshat?

Fundet på overdrev ved Skamlingsbanken i dag

/marianne

Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag (Hej 

Er dette Gul vokshat? 
Fundet på overdrev ved Skamlingsbanken i dag

/marianne)
Marianne Graversen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (750 x 500)
Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg

Svaraktivitet:

(1863)
#1 Svar postet d. 08-06-15 kl. 15:27. Emne: Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag
ville umiddelbart skyde på Spidspuklet Vokshat, idet stokken VIRKER fibret

mvh., Henrik

(har dog i sin tid været på lokaliteten med selveste Jan Vesterholt - og Skamlingsbanken er en ganske artsrig vokshattelokalitet, hvor Gul Vokshat naturligvis også findes!)

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Marianne Graversen
#2 Kommentar postet d. 08-06-15 kl. 16:51. Emne: Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag
Mjjae jeg tænkte det også, men der var ingen tegn på sværtning uanset hvormeget jeg græmsede på den.

/marianne

Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag (Mjjae jeg tænkte det også, men der var ingen tegn på sværtning uanset hvormeget jeg græmsede på den.)
Marianne Graversen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#3 Kommentar postet d. 10-06-15 kl. 12:25. Emne: Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag
det er nu kun Kegle-Vokshat, der sværter ...

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#4 Svar postet d. 10-06-15 kl. 12:37. Emne: Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag
Jeg holder også sparepengene på Spidspuklet vokshat, en art der godt kan sværte en smule, det står i litt. og jeg har selv set det også, men det er intet imod kegle-Vokshat!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Marianne Graversen
#5 Kommentar postet d. 10-06-15 kl. 19:42. Emne: Gul vokshat fra Skamlingsbanken i dag
Spidspuklet vokshat it is

Jeg taster den ind, tak for hjælpen!

/Marianne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator