Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2019

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Artikler -> Nyheder

Erhardt Ecklon
(Læst 4876 gange) Postet d. 07-03-04 kl. 18:49
 ()
Erhardt Ecklon har vedhæftet dette billede

Kommentér

Jan Dresler
#1 postet d. 12-03-04 kl. 12:12. Emne:
Lidt "Off Topic" så kan det i det hele taget meget kraftigt anbefales "bare" at besøge Johannes Larsen hjem og se de omgivelser han færdedes i og blev inspireret i og af.

Personligt er jeg lidt af JL-freak og nyder hvergang at gå rundt i huset når jeg er på de kanter.

I det hele taget så er det at opleve "Kunstner-hjem" uhyre inspirerende og - for mig i det mindste - en lise for sjælen og det hvadenten det er Johannes Larsens hjem, Zorngården i Mora, Carl Larsson's hjem i Sundborn, Prins Eugen's Waldemars Udde i Stockholm, Ancher's og Drachmann's i Skagen or what-/where ever.

Den følelse af at "traske" rundt i disse personligheders private hjem vækker en ærbødig følelse som i det mindste jeg kan leve højt på længe.

....men det var nok lidt af et sidespring.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator