Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
5. december 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Brian Dissing
Boesdal (Læst 630 gange) Postet d. 03-08-15 kl. 21:31
Weekendens ekspedition til Stevns bragte bla denne tingest frem. Den er fundet i Boesdal. Jeg har ikke rigtig selv et bud på hvad det. Der kommer et close-up i næste indlæg. Den totale længde er ca 8 cm.

Mvh Brian

Boesdal (Weekendens ekspedition til Stevns bragte bla denne tingest frem. Den er fundet i Boesdal. Jeg har ik)
Brian Dissing har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 254)
Besvar | Kommentér

Brian Dissing
#1 Kommentar postet d. 03-08-15 kl. 21:35. Emne: Boesdal
Og hermed den lovede close-up. Hvis man nu vidste hvordan man bedst rensede sådan et fossil, hvis det da er et fossil, kunne bestemmelsen sikkert være lidt nemmere, men jeg ved ikke lige hvordan? Er det bare at gå igang med en gravørpen?

Mvh Brian

Boesdal (Og hermed den lovede close-up. Hvis man nu vidste hvordan man bedst rensede sådan et fossil, hvis de)
Brian Dissing har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 557)
Besvar | Kommentér

Henrik Jensen

Svaraktivitet:

(749)
#2 Svar postet d. 03-08-15 kl. 23:04. Emne: Boesdal
Hej Brian

Det kunne ligne rester fra en storkrebs eller krebsdyr klo

der kan ikke foretages yderligere præperation

men de er ikke helt almindelige

Tillykke med fundet

se link

- se linket HER

på højre side kunne godt minde om dit stykke

Hilsen Henrik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Brian Dissing
#3 Kommentar postet d. 03-08-15 kl. 23:20. Emne: Boesdal
Hej Henrik,

Tak for svaret! Nu ærgrer det mig jo lidt at jeg ikke ledte videre efter flere rester eller passede bedre på den

Mvh Brian

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator