Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. december 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Trier Schultz
fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg (Læst 1153 gange) Postet d. 29-08-15 kl. 14:38
Hej jeg har fundet denne og ved ikke hvad det er. I enderne har den stjerneform, det ser ud som om det er et lag flint uden på stenen

fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg (Hej jeg har fundet denne og ved ikke hvad det er. I enderne har den stjerneform, det ser ud som om d)
Trier Schultz har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Trier Schultz
#1 postet d. 29-08-15 kl. 14:41. Emne: fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg
Enden

fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg (Enden)
Besvar | Kommentér

Trier Schultz
#2 Kommentar postet d. 29-08-15 kl. 14:42. Emne: fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg
Enden

fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg (Enden)
Besvar | Kommentér

Henrik Jensen

Svaraktivitet:

(749)
#3 Svar postet d. 29-08-15 kl. 21:57. Emne: fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg
Hej Trier

Det er en Agurkesvamp Aulaxinia sp ca 63-65 mill år gammel Danien-Øvre-Maastrichtien

Hilsen Henrik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Trier Schultz
#4 Kommentar postet d. 30-08-15 kl. 19:15. Emne: fundet i grusgrav ved Tjæreborg nær Esbjerg
Tak Henrik

Du har lige kastet lys over mange diskutioner om hvor vidt det var en forstening eller et redskab, da jeg fandt den ved siden af en større sten som har været brugt til at male korn i.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator