Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Annemette N. Jensen
Hvilken enlig poresvamp på løvtræ? (Læst 272 gange) Postet d. 19-09-15 kl. 16:59
Denne fine poresvamp sad på stammen af et løvtræ ved Nordens Kridtgrav,er der mon bare tale om en gammel Svovlporesvamp?(denne så jeg i Hasseris i går på Poppel,men den var frisk og knaldgul).

Hilsen

Annemette

Hvilken enlig poresvamp på løvtræ? (Denne fine poresvamp sad på stammen af et løvtræ ved Nordens Kridtgrav,er der mon bare tale om en ga)
Annemette N. Jensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (775 x 582)
Besvar | Kommentér

Annemette N. Jensen
#1 Kommentar postet d. 19-09-15 kl. 16:59. Emne: Hvilken enlig poresvamp på løvtræ?
-

Hvilken enlig poresvamp på løvtræ? (-)
Klik på billedet for original størrelse (775 x 587)
Besvar | Kommentér

Annemette N. Jensen
#2 Kommentar postet d. 19-09-15 kl. 17:00. Emne: Hvilken enlig poresvamp på løvtræ?
oversiden

Hvilken enlig poresvamp på løvtræ? (oversiden)
Klik på billedet for original størrelse (775 x 761)
Besvar | Kommentér

Niels K. Mortensen
#3 Kommentar postet d. 20-09-15 kl. 00:54. Emne: Hvilken enlig poresvamp på løvtræ?
Hej Annemette.

Jeg ved ikke hvad dette er, men jeg ved helt sikkert, at gamle svovlporesvampe ikke ser således ud.

mvh Niels.

Besvar | Kommentér

Annemette N. Jensen
#4 Kommentar postet d. 20-09-15 kl. 11:02. Emne: Hvilken enlig poresvamp på løvtræ?
Hej Niels

Tak for dit svar.

Den ryger i kassen af ubestemte.

Hilsen

Annemette

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator