Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Hugo Nissen
Panasonic LUMIX FZ200 (Læst 516 gange) Postet d. 22-10-15 kl. 15:59
Sælges:

Et fint lille kamera, som er velegnet både til foto og video. Bl.a. kan den optage i HiSpeed, d.v.s. slowmotion optagelse med 100 fps (billeder i sekundet) i FullHD. Den har en zoom på 26x, og 12 mpx.

På YouTube har Graham Houghton lavet en hel serie af små videoer, der beskriver brugen af de enkelte funktioner, hvilket gør det meget let og spændende at gå i gang med at udforske alle kameraets finesser. Link her: - se linket HER

Kameraet er købt i april 2015, og der medfølger de originale ledninger og oplader, samt software.

Udover kameraets batteri medfølger 1 ekstra batteri, samt et 16GB Extreme SDHC Memory card. Værdi ca. 500 kr.

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du vil vide mere...

Panasonic LUMIX FZ200 (Sælges:
Et fint lille kamera, som er velegnet både til foto og video. Bl.a. kan den optage i HiSpee)
Hugo Nissen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Hugo Nissen
#1 Kommentar postet d. 22-10-15 kl. 16:03. Emne: Panasonic LUMIX FZ200
Hej,

Jeg glemte jo lige prisen, som er Kr. 2300,-.

Kommentér

Hugo Nissen
#2 Kommentar postet d. 08-11-15 kl. 12:43. Emne: Panasonic LUMIX FZ200
Og i anledning af, at det snart er jul, sænker jeg lige prisen til 2100,-.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator