Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Hugo Nissen
Fujifilm Finepix S1 (Læst 510 gange) Postet d. 22-10-15 kl. 16:02
Sælges:

Et dejligt kamera med mange spændende funktioner. Kameraet har 16 mpx, og en super zoom på 50x. Og så er den også meget god til videooptagelser, hvor du stadig kan gøre brug af den stærke zoom. Det indbyggede "Intelligent zoom" gør det muligt at fotografere med 100x zoom uden væsentlig tab af billedkvalitet.

Kameraet er købt i december 2014, og der medfølger selvfølgelig alle originale dele.

Ekstra tilbehør: 2 ekstra batterier (det ene endnu ikke brugt), ekstern batterioplader og 8GB SDHC, Kingston ultimate. Værdi 900 kr.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere...

Fujifilm Finepix S1 (Sælges:
Et dejligt kamera med mange spændende funktioner. Kameraet har 16 mpx, og en super zoom på )
Hugo Nissen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Hugo Nissen
#1 Kommentar postet d. 22-10-15 kl. 16:05. Emne: Fujifilm Finepix S1
Hej,

Glemte prisen... igen . Også denne er sat til 2300,-.

Kommentér

Hugo Nissen
#2 Kommentar postet d. 08-11-15 kl. 12:41. Emne: Fujifilm Finepix S1
Og i anledning af, at det snart er jul, sænker jeg lige prisen til 2100,-

Kommentér

Karsten T
#3 Kommentar postet d. 13-02-16 kl. 12:53. Emne: Fujifilm Finepix S1
Hejsa,

jeg har sendt dig en email!

Jeg vil gerne have lidt mere information om din S1.

Mvh,

Karsten

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator