Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mikkel H. Post
Sælges: Handbook of the Birds of the World 1-8 (Læst 505 gange) Postet d. 29-10-15 kl. 07:36
Nu har de stået 5-10 år og været åbnet een gang hver, så jeg ønsker at sælge (og spare op til Swarovski kikkert ) De er derfor i perfekt stand og står som nye.

Det er bind 1-8 og de sælges KUN SAMLET. De koster 212 euro (1.500kr) pr.stk. plus porto. Så de skal koste.....?kr

Send mig et bud på tlf.60741025 -- bud under halv pris vælger jeg dog at ignorere, da jeg ikke har travlt med at sælge

Sælges: Handbook of the Birds of the World 1-8 (Nu har de stået 5-10 år og været åbnet een gang hver, så jeg ønsker at sælge (og spare op til Swarov)
Mikkel H. Post har vedhæftet dette billede
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator