Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Birgit Knudsen
Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet? (Læst 418 gange) Postet d. 29-10-15 kl. 20:02
Den 27. oktober i Hverrestrup bakker.

Jeg kan se at Brunøjet Vokshat ikke er obs´et mere end tre gange på F&N - så jeg tænker jo nok det ikke er den - men hvordan afviser jeg den så?

De var små - ingen over 2 cm i diameter. De var flade, og de var voksede at mærke på.

Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet? (Den 27. oktober i Hverrestrup bakker.

Jeg kan se at Brunøjet Vokshat ikke er obs´et mere end tre )
Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#1 Kommentar postet d. 29-10-15 kl. 20:03. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
..

Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet? (..)
Klik på billedet for original størrelse (700 x 468)
Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 29-10-15 kl. 20:03. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
.

Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet? (.)
Klik på billedet for original størrelse (700 x 468)
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#3 Svar postet d. 29-10-15 kl. 20:29. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
De er desværre møgsvære Birgit, både Brunøjet, Isabella, og en afart af Snehvid Vokshat er på spil, og der er ingen kendte mikroforskelle på dem. Prøv evt. at sende fotos til David!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#4 Kommentar postet d. 30-10-15 kl. 09:10. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
Tak Torbjørn Jeg lader den foreløbig ligge og holder lidt øje med den.

Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#5 Kommentar postet d. 30-10-15 kl. 15:09. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
kan næppe blive mere brunøjet

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#6 Svar postet d. 30-10-15 kl. 20:12. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
Hej Begge

Jeg har lige haft fat i David, han er enig i at de er møgsvære, men at Brunøjet ser rigtigt ud her!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#7 Kommentar postet d. 30-10-15 kl. 20:22. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
Det var dog herligt

Tak Henrik og tak Torbjørn for din indsats!

Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen
#8 Kommentar postet d. 30-10-15 kl. 20:36. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
- og trods ny i vokshattene er Birgit ikke blåøjet....

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#9 Kommentar postet d. 30-10-15 kl. 20:41. Emne: Man kan vel godt være brunøjet uden at være en Brunøjet?
...og jeg tror du har et glimt i øjet Per

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator