Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Niels Erik Simonsen
Hvilken olivenbrun med gul stok? (Læst 222 gange) Postet d. 30-10-15 kl. 18:34
29-10-2015 Skallebanke, Lundegaard. Græsmark/overdrev, på toppen af sydvendt bakke, tæt på skov og ikke langt fra åen. Det var sidst på turen så jeg har ikke foto af lamellerne, ej heller noget notat om duft eller om hatten er tør eller andet. Også her er der Håret Høgeurt (så vidt jeg kan se). Er der for lidt til et navn? Er det en vokshat?

Venlig hilsen

Simon

Hvilken olivenbrun med gul stok? (29-10-2015 Skallebanke, Lundegaard. Græsmark/overdrev, på toppen af sydvendt bakke, tæt på skov og i)
Foto: Niels Erik Simonsen
Klik på billedet for original størrelse (1114 x 1200)
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#1 Svar postet d. 30-10-15 kl. 19:06. Emne: Hvilken olivenbrun med gul stok?
Det er en gammel Kegle-Vokshat

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Niels Erik Simonsen
#2 Kommentar postet d. 01-11-15 kl. 09:42. Emne: Hvilken olivenbrun med gul stok?
Endnu en gang - tak for hjælpen

VH Simon

Besvar | Kommentér

Henrik Tranberg
#3 Kommentar postet d. 02-11-15 kl. 13:01. Emne: Hvilken olivenbrun med gul stok?
der var jeg nær gået i koma (Daddelbrun Vokshat), men Kegle forekommer ok (vist alligevel et nyt fund)

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator