Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Thomas
Svampe på træstamme i Utterslev Mose (Læst 352 gange) Postet d. 12-11-15 kl. 17:01
Disse svampe sad langt nede på siden af en død træstamme ved Utterslev Mose. De var relativt bløde, men ikke egentlig bævrende.

Svampe på træstamme i Utterslev Mose (Disse svampe sad langt nede på siden af en død træstamme ved Utterslev Mose. De var relativt bløde, )
Lars Thomas har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (679 x 600)
Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#1 Kommentar postet d. 12-11-15 kl. 17:02. Emne: Svampe på træstamme i Utterslev Mose
De blev brune så snart man rørte ved dem eller prøvede at plukke en af dem. De sad ret godt fast.

Svampe på træstamme i Utterslev Mose (De blev brune så snart man rørte ved dem eller prøvede at plukke en af dem. De sad ret godt fast.)
Klik på billedet for original størrelse (658 x 600)
Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#2 Kommentar postet d. 12-11-15 kl. 17:02. Emne: Svampe på træstamme i Utterslev Mose
Og en underside

Svampe på træstamme i Utterslev Mose (Og en underside)
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#3 Svar postet d. 13-11-15 kl. 15:39. Emne: Svampe på træstamme i Utterslev Mose
Hej lars

Det ligner meget Grågul Sodporesvamp, hvis der er en mørk linie lige over rørlaget ved gennemskæring, så er jeg helt sikker!

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#4 Kommentar postet d. 13-11-15 kl. 17:17. Emne: Svampe på træstamme i Utterslev Mose
Nå ja - det burde jeg havde tænkt på. Der står et stort piletræ ikke ret langt derfra, som er tæt besat med dem. De er bare tykkere og mere regelmæssige. Jeg tjekker næste gang jeg kommer forbi, men du har uden tvivl ret.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator