Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Per Taudal Poulsen
Den Grenede Stødsvamp er forunderlig at skue... (Læst 318 gange) Postet d. 28-12-15 kl. 13:53
- og er også et særdeles yndet fotoobjekt , hvilket over tyve sider i galleriet vidner om

I Øksedal har jeg på ellestub "en afviger/skæv eksistens" - synes jeg.

For det første er den ikke grenet, men det er jo indenfor variationsbredden. Men så har mine en flot blegorange farve i toppen. Den synes jeg er "lidt afvigende" fra mængden...

men ingen er jo fuldkommen og Stødsvampene i Øksedal kunne måske vigte sig over bare at være "stadset op" , hvis de andre Stødsvampe kunne finde på at kanøfle....

Om det er et særsyn ??

Nok ikke, men da smukt

Den Grenede Stødsvamp er forunderlig at skue... (- og er også et særdeles yndet fotoobjekt , hvilket over tyve sider i galleriet vidner om :-)
I Øks)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1000 x 889)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator