Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Artsoprettelse og -redigering -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Elisabeth Siegel
Nyoprettet barklusart anbragt i forkert familie (Læst 262 gange) Postet d. 31-03-16 kl. 21:56
For nogle uger siden blev barklusen Lepinotus reticulatus oprettet - se linket HER, men den er desværre havnet i forkert familie, nemlig Lepidopsocidae. Lepinotus reticulatus hører hjemme i familien Trogiidae. Kan vi få det rettet?

Vh Elisabeth

Besvar | Kommentér

Thomas Eske Holm

Svaraktivitet:

(174)
#1 Svar postet d. 31-03-16 kl. 22:13. Emne: Nyoprettet barklusart anbragt i forkert familie
Rettet !

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Ole Bidstrup
#2 Kommentar postet d. 31-03-16 kl. 22:20. Emne: Nyoprettet barklusart anbragt i forkert familie
Tak!

Vh Ole

Besvar | Kommentér

Elisabeth Siegel
#3 Kommentar postet d. 01-04-16 kl. 12:57. Emne: Nyoprettet barklusart anbragt i forkert familie
Og jeg siger også tak for rettelsen.

Ja, Ole, jeg regnede med, at der var størst chancer for at opnå noget ved at lave en helt ny tråd. Nye indlæg i tråde, der allerede een gang er "flaget af", giver efter min erfaring ikke altid den ønskede respons.

Vh Elisabeth

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator