Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. november 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Biller -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Rasmussen
bekræftelse af bille (Læst 461 gange) Postet d. 28-11-07 kl. 11:18

Hej

Er det muligt at få bekræftet, at det er en BRED MULDLØBER jeg har set den 8 september, i Fussingø skoven.

Den ser ud til at have fået et tryk på skjoldet.

MVH

Ole R

bekræftelse af bille (
Hej
Er det muligt at få bekræftet, at det er en BRED MULDLØBER jeg har set den 8 september, i Fus)
Foto: Ole Rasmussen
Kommentér

Ulf Hanssen
#1 postet d. 28-11-07 kl. 12:16. Emne: bekræftelse af bille
Nei det er ikke en Abax parallelepipedus, men en Carabus, muligens C. problematicus, men kan ikke si dette sikkert ut fra bildet.

Kommentér

Ole Rasmussen
#2 postet d. 28-11-07 kl. 13:36. Emne: bekræftelse af bille

Hej Ulf

Tak for dit svar. Jeg har nu været inde i galleriet og studeret problematicus= jydsk løber.Jeg er temmelig overbevist om at det er den men,jeg sender lige et billede mere som viser den mere fra siden,jeg kunne ikke overbevise den om, at det ville være en god ide, lige at trække hovedet ud så jeg kunne få et portræt af den, så indtil videre vil jeg i mit album kalde den problematicus.

MVH

Ole R

bekræftelse af bille (
Hej Ulf
Tak for dit svar. Jeg har nu været inde i galleriet og studeret problematicus= jydsk løbe)
Foto: Ole Rasmussen
Kommentér

Søren Tolsgaard
#3 postet d. 28-11-07 kl. 14:00. Emne: bekræftelse af bille
Hej Ole!

Ulf har fuldstændig ret i, at det er C. problematicus eller Jysk løber, som den også kaldes, så læg den endelig i galleriet!

Kommentér

Ole Rasmussen
#4 postet d. 28-11-07 kl. 16:31. Emne: bekræftelse af bille

Tak for svarene

MVH

Ole R

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator