Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Pia Odgaard
Batteri til Canon powershot sx60hs (Læst 656 gange) Postet d. 02-04-16 kl. 17:22
Jeg vil gerne ha et ekstra batteri til mit Canon powershot SX60HS, men det koster 569,- for et originalt batteri. Det synes jeg godt nok er mange penge. Men tør jeg købe et uoriginalt til 79,-? Kan det skade kameraet eller er der andet , jeg skal være opmærksom på?

Besvar | Kommentér

Frank Overgaard Nielsen
#1 Kommentar postet d. 02-04-16 kl. 20:44. Emne: Batteri til Canon powershot sx60hs
Jeg har brugt uoriginale batterier til Canon og Sony herfra:

- se linket HER

uden nogen som helst problemer, så spar de penge

mvh

Frank

Besvar | Kommentér

Eva Hansen
#2 Kommentar postet d. 02-04-16 kl. 21:03. Emne: Batteri til Canon powershot sx60hs
Jeg bruger uoriginale batterier både til mit Canon spejlreflekskamera og til mine to Canon powershot.

Og det har fungeret udmærket i flere år og de bliver brugt rigtig meget.

De holder strøm lige så længe som de originale batterier.

Besvar | Kommentér

Henrik Dissing
#3 Kommentar postet d. 02-04-16 kl. 21:08. Emne: Batteri til Canon powershot sx60hs
Jeg har samme model kamera og bruger uoriginale batterier - hidtil uden problemer

Min erfaring er dog, at der er knap så mange skud i de uoriginale batterier, og at de har en større tendens til at tabe strømmen hvis de ligger ubrugt. Til gengæld har man råd til lidt flere batterier

Besvar | Kommentér

Pia Odgaard
#4 Kommentar postet d. 02-04-16 kl. 21:41. Emne: Batteri til Canon powershot sx60hs
Mange tak for svar. Jeg køber en af de billige

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator