Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. januar 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Artikler -> Nyheder

Ole Roland Therkildsen
Skagen Odde Naturcenter reddet (Læst 1621 gange) Postet d. 07-02-03 kl. 11:06
Skagen Odde Naturcenter er reddet efter at hotelejer Hans Nielsen har købt centret. Det videreføres efter de oprindelige intentioner. Centret bliver altså ikke til fuglestation i denne omgang...... - se linket HER

Kommentér

Peter Godtfredsen
#1 postet d. 07-02-03 kl. 17:15. Emne: Skagen Odde Naturcenter reddet
Selvfølgelig blev det ikke til en fuglestation. En fuglestation til 54 mill. kr.!!. Hvad tror I selv ?

Kommentér

Ole Roland Therkildsen
#2 postet d. 07-02-03 kl. 18:22. Emne: Skagen Odde Naturcenter reddet
Hej Peter. Bemærk, at jeg blot konstaterede, at centret ikke ville blive omdannet til en fuglestation i denne omgang, jvf. diskussionen i kølvandet på centrets betalingsstandsning på netfugl.dk. Jeg hører dog også til dem, der mener, at en fuglestation i centret er at skyde over målet. Så skulle det være præciseret.... Med venlig hilsen Ole

Kommentér

Nis Rattenborg
#3 postet d. 09-02-03 kl. 22:52. Emne: Skagen Odde Naturcenter reddet
Nu burde lortet jo aldrig være bygget - men det blev det jo fordi der åbenbart ikke er nogen i Skagen (hverken DN eller ornitologer) der ser på andet end fugle - og dem der måske gør ser på ?? tjah hvad ?

Kommentér

Søren Ulrich Thomsen
#4 postet d. 04-04-04 kl. 02:19. Emne: Skagen Odde Naturcenter reddet
DAWS.

Lære man aldrig.

Skagen naturcenter, burde ikke være byget, magen til grem bygning skal man lede længe efter.

Historien viser at når man bygger nyt, når der tales om naturcenter, så kan det ikke køre runt,dermod hvor man har det på en nedlagt gård eller sådan, hvor man ikke har de store bygningsomkostninger ¨kørecd det godt.Jeg ville aldrig gi penge for at se noget om Skagens natur, jeg vil heller side på bunkeren, og det troer jeg også der en hel del der vil.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator