Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Peder Storup
Purpur-Gøgeurt (Læst 300 gange) Postet d. 19-06-16 kl. 19:04
Da jeg så den var jeg ret sikker på Purpur-Gøgeurt - men er alligevel blevet lidt usikker. De purpurfarvede var på tæt på at toppe blomstring. De Kødfarvede jeg så var mere afblomstrede. Gammel Vesløs i Thy i går.

Purpur-Gøgeurt (Da jeg så den var jeg ret sikker på Purpur-Gøgeurt - men er alligevel blevet lidt usikker. De purpur)
Peder Storup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(3942)
#1 Svar postet d. 19-06-16 kl. 19:32. Emne: Purpur-Gøgeurt
Når jeg sætter forstørrelsesglas på akset, synes jeg der ses skålformede undelæber

-så jeg siger ubetinget ja til Purpur, som jeg i dag har set i Aalborg, Nibe og Øksedal

Her voksent eksemplar fra Nibe

Purpur-Gøgeurt (Når jeg sætter forstørrelsesglas på akset, synes jeg der ses skålformede undelæber
-så jeg siger ub)
Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Peder Storup
#2 Kommentar postet d. 19-06-16 kl. 19:56. Emne: Purpur-Gøgeurt
Ja de er skålformede, så den er vist sikker. Flot eksemplar du har der. Tak for bestemmelse.

Purpur-Gøgeurt (Ja de er skålformede, så den er vist sikker. Flot eksemplar du har der. Tak for bestemmelse. 

)
Peder Storup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator