Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jeanette Rosenquist
C-fast kort i den nye Cannon (Læst 1005 gange) Postet d. 20-06-16 kl. 08:04
Hej med jer.

Håber i kan hjælpe mig. Der en underlig fejl på få af de billeder jeg har taget, ud af 925 billeder er der 5 der ser ud som vist her. C-fast kortet er 128 GB og helt nyt og jeg har desværre ikke mulighed for at teste det, da jeg ikke har andet udstyr der bruger sådan et kort. Skal lige sige at det ikke er fordi at kameraet ikke kan følge med, da et af billederne med fejlen er et single shot. Er i tvivl om det er kameraet der læser de få filer forkert eller om det er kortet den er gal med.

Nogle der har et bud

C-fast kort i den nye Cannon (Hej med jer.

Håber i kan hjælpe mig. Der en underlig fejl på få af de billeder jeg har taget, ud )
Jeanette Rosenquist har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Jeanette Rosenquist
#1 Kommentar postet d. 21-06-16 kl. 14:26. Emne: C-fast kort i den nye Cannon
Har lige fået svar fra Goecker (DFA) Canon kender godt til problemet med C-fast kort fra SanDisk, og der skulle vist være en firmware på vej. Jeg er også blevet tilbudt at få byttet kortet til et Lexar.

Så jeg er fuldt kørende igen om et par dage

Besvar | Kommentér

Per Vindis

Svaraktivitet:

(27)
#2 Svar postet d. 22-08-17 kl. 08:31. Emne: C-fast kort i den nye Cannon
Har du fået løst dit problem?

/Per

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jeanette Rosenquist
#3 Kommentar postet d. 23-08-17 kl. 14:35. Emne: C-fast kort i den nye Cannon
Ja Per. Det er længe siden. Der kom en ny Firmware til SanDisk kortet, som få dage efter løste problemet. Ellers ville Goecker gerne havde givet mig et nyt Lexar kort, som der ikke var problemer med. Det var kun SanDisk kort der havde start problemer.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator