Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Stauning
Glemt Macrophya fra foråret 2015 (Læst 234 gange) Postet d. 30-07-16 kl. 21:04
Jeg har fotograferet denne Macrophya i min have på det sydlige Langeland den 19. maj 2015; men var vist ikke helt tilfreds med billederne, så den var blevet efterladt, indtil jeg kom i tanke om den i forbindelse med denne tråd: - se linket HER

Det første billede er da også en smule rystet. Alligevel synes jeg, at det må være Macrohya albicincta... hvis det da ikke er M. alboannulata? Er der en, som kan se forskel og hjælpe med at få den helt i land?

På forhånd tak!

DBH Ole

Glemt Macrophya fra foråret 2015 (Jeg har fotograferet denne Macrophya i min have på det sydlige Langeland den 19. maj 2015; men var v)
Foto: © 2015 Ole Stauning
Klik på billedet for original størrelse (1536 x 1024)
Besvar | Kommentér

Ole Stauning
#1 Kommentar postet d. 30-07-16 kl. 21:05. Emne: Glemt Macrophya fra foråret 2015
Og et supplerende, skarpere billede af hovede og forkrop.

Glemt Macrophya fra foråret 2015 (Og et supplerende, skarpere billede af hovede og forkrop.)
Foto: © 2015 Ole Stauning
Klik på billedet for original størrelse (1620 x 1080)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator