Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Pattedyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anne Marie Henne Pedersen
Kvierne på Amager Fælled??? (Læst 568 gange) Postet d. 11-09-16 kl. 10:46
En ny type kreaturer på Amager?

De har dusk under maven.

I Vestjylland bruger vi stude til dens slags

Hilsen og en god dag i naturen

Anne Marie

Kommentér

ole sørensen
#1 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 16:18. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
... Altsaa hvis kvierne har en penis, kunne jeg naesten fristes til at paastaa, de er tyre ? Eller hvordan mener du ?

Mvh Ole

Kommentér

Henrik Dissing
#2 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 16:28. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Jeg tror, Anne Marie hentyder til dette indlæg i kalenderen - se linket HER

Den ene kvie står foran et lille træ, så det ser ud som om det er en tyr. Det er i alt fald sådan jeg ser det

Kommentér

#3 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 16:55. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Det er netop det foto, jeg studsede over.

Da man ikke kan se deres hovedfacon,hvor forskellen er tydelig, må man regne med at ejerne ved bedst.

Studene har ingen testikler og kvierne ikke synlige yver, så pandebrasken og dusken er de tydelige tegn på kønnet.

Ha'' en god dag i det skønne vejr.

Anne Marie

Kommentér

ole sørensen
#4 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 17:57. Emne: Kvierne på Amager Fælled???

Kommentér

Lars Andersen
#5 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 18:02. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Billede i studser over er ikke fra Kogræsserlaugets fold, men Anguskvæg fra den sydlige fold på Amager Fælled. Jeg synes hellere det havde klædt jer at deltage i stedet for at undre sig over et billede i kalenderen?

Kommentér

#6 Kommentar postet d. 11-09-16 kl. 20:57. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Beklager at vi undres.

Vi har rigtig mange arrangementer i Vestjylland, hvor vi deltager og undres. Så en rejse til Amager vil nok være rigelig miljøbelastning i forhold til udbyttet.

Hilsen

Anne Marie

Kvierne på Amager Fælled??? (Beklager at vi undres.
Vi har rigtig mange arrangementer i Vestjylland, hvor vi deltager og undres.)
Foto: Klosterheden i vestenvind
Kommentér

Lars Andersen
#7 Kommentar postet d. 12-09-16 kl. 07:10. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Her et enkelt billede fra "Naturens Dag" på Amager Fælled i går.

Kvierne på Amager Fælled??? (Her et enkelt billede fra "Naturens Dag" på Amager Fælled i går.)
Foto: Lars Andersen
Kommentér

Lars Andersen
#8 Kommentar postet d. 12-09-16 kl. 07:38. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Hej Anne, jeg ved ikke hvorfor du kommer ind på miljøbelastning i forhold til udbytte? Der er mange årsager til at folk rejser for at se anden natur eller lader vær? Jeg kommer til Jylland indimellem, hvor man ikke er sikker på hvordan udbyttet bliver når man tager ud i naturen, for det er ikke en målbar enhed på forhånd?

jeg må indrømme man bliver lidt lang i ansigtet, når eneste kommentar til arrangement her på fugleognatur er det er nogle mærkelig kvæg der er på foto? Ikke en eneste kommentar som vi kommer, eller deltager er der i kalender på sitet.

Heldigvis kom der mange til"Naturens Dag" på Amager Fælled, også folk som ikke bor på Amager.

Kvierne på Amager Fælled??? (Hej Anne, jeg ved ikke hvorfor du kommer ind på miljøbelastning i forhold til udbytte? Der er mange )
Foto: Lars Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 480)
Kommentér

Lars Andersen
#9 Kommentar postet d. 12-09-16 kl. 07:53. Emne: Kvierne på Amager Fælled???
Her indslag fra i går aftes om "Naturens Dag" på Amager Fælled, TV2 Lorry: - se linket HER

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator