Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bent Poulsen
Dværgryle ?? (Læst 442 gange) Postet d. 12-09-16 kl. 20:17
Hej.

Den forrige tråd ang. dværgrylen, kan jeg ikke selv komme ind på igen, jeg bliver afvist. Ved ikke hvorfor, derfor prøver jeg igen med en identisk tråd.

Billedet er taget i dag ved Kelds Nor på Sydlangeland.

Er det en Dværgryle eller Kærløber. Troede selv først Dværgryle, men det lange næb driller. Kærløber er vel næsten for meget at håbe.

Håber det går denne gang.

Hilsen Bent.

Dværgryle ?? (Hej.

Den forrige tråd ang. dværgrylen, kan jeg ikke selv komme ind på igen, jeg bliver afvist. Ve)
Bent Poulsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Søren G. Nielsen

Svaraktivitet:

(423)
#1 Svar postet d. 12-09-16 kl. 20:53. Emne: Dværgryle ??
Hej Bent

Jeg har også forsøgt en del gange på forrige tråd - uden held.

Nå. Din fugl er en almindelig ryle. Dværgrylen har en langt mindre næb, og kærløberen skal have nogle ret markante tegninger i hovedet, som "din" fugl ikke har.

Vh Søren

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Klavs Dahl Christensen

Svaraktivitet:

(91)
#2 Svar postet d. 12-09-16 kl. 21:01. Emne: Dværgryle ??
Enig i alm. ryle

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Bent Poulsen
#3 Kommentar postet d. 12-09-16 kl. 21:26. Emne: Dværgryle ??
Hej og tak for svarene.

Det bøjer jeg mig selvfølgelig for. Men så må der have været noget i vejen med denne fugl, da den var væsentlig mindre end alm. ryler. Den virkede ellers ganske frisk, men vi kom meget tæt på den uden at den lettede, og det er jo ikke alm for ryler.

Hilsen Bent.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator