Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jonas Hvidberg
Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten? (Læst 1706 gange) Postet d. 09-10-16 kl. 14:18
Hejsa! Min farfar og jeg er uenige om denne sten, bare er en sten, eller som han siger; en forstenet skildpadde... Er der nogle af jer der ved det?

Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten? (Hejsa! Min farfar og jeg er uenige om denne sten, bare er en sten, eller som han siger; en forstenet)
Jonas Hvidberg har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Jonas Hvidberg
#1 Kommentar postet d. 09-10-16 kl. 14:20. Emne: Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten?
Et til billede

Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten? (Et til billede
)
Besvar | Kommentér

Jonas Hvidberg
#2 Kommentar postet d. 09-10-16 kl. 14:20. Emne: Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten?
Og et sidste billede

Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten? (Og et sidste billede)
Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(2)
#3 Svar postet d. 09-10-16 kl. 14:32. Emne: Er dette en forstenet skildpadde eller bare en sten?
Forstenet søpindsvin

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator