Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
11. maj 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Køb og salg -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Andersen
Hvad finder jeg i skoven (Læst 1130 gange) Postet d. 15-10-16 kl. 06:40
Politikens naturserie. "Hvad finder jeg i skoven" af Mandahl-Barth og Hans Peter Ravn er 7. udgave, 2. oplag fra 1993.

Indbundet, 172 sider, helt i farver. God stand.

Bogen er med et nyttigt indledende kapitel om skovens økologi, præsentation af orme, bænkebidere, spindlere og insekter samt mange af disse dyrs spor fra naturen.

Bogen afsættes for 30 kroner ved afhentning i Ølby ved Køge, eller sendes med posten for samlet 65 kroner.

Hvad finder jeg i skoven (Politikens naturserie. "Hvad finder jeg i skoven" af Mandahl-Barth og Hans Peter Ravn er 7. udgave, )
Ole Andersen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Kristoffer Jeberg
#1 Kommentar postet d. 02-05-21 kl. 19:45. Emne: Hvad finder jeg i skoven
Hej.

Er denne bog stadig til salg? Jeg vil gerne købe den nemlig.

Venlig hilsen Kristoffer

Kommentér

Ole Andersen
#2 Kommentar postet d. 02-05-21 kl. 19:59. Emne: Hvad finder jeg i skoven
Nej, jeg har en udgave fra 1965 til samme pris. Også pæn stand. Desværre kan jeg ikke levere bøger pt. Jeg er i Småland frem til 16. maj.

Mvh. Ole Andersen

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator