Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Natur- og miljøpolitik -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Troels Kornfelt
Red skoven (Læst 2017 gange) Postet d. 05-11-16 kl. 17:57
Man må lade den siddende regering, at den gør sig de største anstrengelser for at underminere den natur- og miljølovgivning, der står i vejen for dens politik, hvor vækst for enhver pris er den bærende filosofi.

Efter landbrugspakken og angrebene på kystnærhedszonen og strandbeskyttelseslinien er turen nu kommet til de danske skove.

I udviklingens og vækstens hellige navn skal skovloven af 1805 lempes - godt og grundigt. Hvor fredsskov står i vejen for udvidelse af boligkvarterer, skal den kunne fjernes. Der skal f. eks. også kunne bygges børneinstitutioner med alle moderne bekvemmeligheder i skovene (Esben Lunde Larsen).

Læs mere her:

- se linket HER

og vær med til at sende en folkelig holdningstilkendegivelse af en sådan dimension, at hele Folketinget og især regeringen ikke lades i tvivl om, hvordan den danske befolkning står i denne sag.

Troels Kornfelt

Kommentér

Bent Christiansen
#1 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 18:09. Emne: Red skoven
Hej Troels,

tak for dit indlæg, jeg har lige skrevet under, og har delt dit link.

Mvh,

Bent.

Kommentér

Troels Kornfelt
#2 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 18:15. Emne: Red skoven
Super Bent

Kommentér

Poul Evald Hansen
#3 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 18:36. Emne: Red skoven
Jeg har naturligvis også skrevet under. Jeg er ikke i stand til at blive overrasket mere, hvad angår regeringens fremfærd på natur- og miljøområdet.

Kommentér

Hans Petersen
#4 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 18:55. Emne: Red skoven

Vær opmærksom på at der skal opgives telefonnummer og e-mail ved underskrift.

Man bliver efterfølgende kimet ned i tide og utide af påtrængende sælgere, som ved meget lidt om natur, hvis de bliver gået lidt på klingen.

Kommentér

Hans Petersen
#5 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 18:58. Emne: Red skoven

Oplysninger om telefonnumre og mailadresser bliver i stor stil handlet for at kunne lave målrettet reklame. Der er store penge i den slags.

Og er man selvstændig med CVR nr. kan det gå helt galt. ( Jeg ved godt at man kan melde det fra). Jeg får 50-60 opkald om året af den slags.

Kommentér

Frede Mørch
#6 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 19:08. Emne: Red skoven
DN har (formodentligt) anvendt listen over underskrivere mod kystødelæggelserne, ved udsendelsen af den her omtalte kampagne.

Den skrev jeg i sin tid under på (som nu også på den aktuelle), og jeg har aldrig modtaget hverken uønskede mails eller telefonopkald i dén anledning.

Mvh Frede

Kommentér

Anne Messmann
#7 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 19:15. Emne: Red skoven
Jeg har heller ikke haft dårlige erfaringer med en sådan underskrift.

Og har også skrevet under i dag vedr. skoven.

Anne

Kommentér

Kirsten D.Nielsen
#8 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 19:33. Emne: Red skoven
Har selvfølgelig også skrevet under.

Når det så er sagt, er det rigtigt at man får opkald fra alverdens foreninger, teleselskaber forsikringsselskaber aviser og andet. Også naturforeninger

Men det er meget nemt at affærdige dem i telefonen. Det kan man hurtigt blive god til.

F.eks: "Jeg er midt i maden, Find en anden" eller "Jeg har ingen penge og vælger selv hvem jeg vil støtte, så du må finde et andet offer." o.s.v. og hvis de bliver ved.- "Nå men farvel".

mvh.Kirsten

Kommentér

Frede Scheye
#9 Kommentar postet d. 05-11-16 kl. 19:43. Emne: Red skoven
Jeg er kun blevet kontaktet af en, der ville fortælle om DN, og da jeg i forvejen er medlem, ja så var det hurtigt overstået

Det var lige efter underskrift mod kyst-byggeri, og det kan jo have været helt tilfældigt.

Og selvfølgelig har jeg sat min autograf mod hærværk (byggeri) i vore skønne skove!

Red skoven (Jeg er kun blevet kontaktet af en, der ville fortælle om DN, og da jeg i forvejen er medlem, ja så v)
Frede Scheye har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator