Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Sandra Dalsberg
Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora (Læst 615 gange) Postet d. 29-11-16 kl. 20:54
For en uges tid siden fandt jeg en spændende tragthat, men glemte at tage billede af lameller og stok. For at føje spot til skade kom jeg desuden til at lægge et billede af den forkerte svamp ind i tråden!

Nu har jeg været tilbage på samme sted, og tragthattene var der endnu, ovenikøbet var nogle friske eksemplarer vokset frem. Så derfor en ny tråd, uden forvirring. Link til den oprindelige tråd: - se linket HER

I forgårs i Ganløse Ore under nåletræ (rødgran tror jeg). Meget karakteristisk hat med lange riller. Champignonagtig lugt, smag neutral. Clitocybe subcordispora?

Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora (For en uges tid siden fandt jeg en spændende tragthat, men glemte at tage billede af lameller og sto)
Sandra Dalsberg har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Sandra Dalsberg
#1 Kommentar postet d. 29-11-16 kl. 20:55. Emne: Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora
Lameller og stok:

Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora (Lameller og stok:)
Besvar | Kommentér

Sandra Dalsberg
#2 Kommentar postet d. 29-11-16 kl. 20:56. Emne: Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora
Lameller og stok:

Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora (Lameller og stok:)
Besvar | Kommentér

Sandra Dalsberg
#3 Kommentar postet d. 29-11-16 kl. 20:57. Emne: Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora
De samme svampe som sidst, bare en uge ældre:

Nyt forsøg på Clitocybe subcordispora (De samme svampe som sidst, bare en uge ældre:)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator