Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Leif Knudsen
Hvilken brun svamp på død løvgren ? (Læst 372 gange) Postet d. 12-12-16 kl. 16:27
12-12-2016 Ebbeskov. Hat op til ca. 4 cm Ø. Tør glat. Ingen synderlig duft. Mild smag. Tre billeder.

Hvilken brun svamp på død løvgren ? (12-12-2016 Ebbeskov. Hat op til ca. 4 cm Ø. Tør glat. Ingen synderlig duft. Mild smag. Tre billeder.)
Foto: Leif Knudsen
Besvar | Kommentér

Leif Knudsen
#1 Kommentar postet d. 12-12-16 kl. 16:28. Emne: Hvilken brun svamp på død løvgren ?
# 2

Hvilken brun svamp på død løvgren ? (# 2)
Besvar | Kommentér

Leif Knudsen
#2 Kommentar postet d. 12-12-16 kl. 16:28. Emne: Hvilken brun svamp på død løvgren ?
# 3

Hvilken brun svamp på død løvgren ? (# 3)
Besvar | Kommentér

Aksel Jørgensen
#3 Kommentar postet d. 12-12-16 kl. 18:34. Emne: Hvilken brun svamp på død løvgren ?
Den minder om lysstokket mørkhat, men det rødlige skær på lamellerne forvirrer bestemmelsen.

Besvar | Kommentér

Leif Knudsen
#4 Kommentar postet d. 13-12-16 kl. 10:46. Emne: Hvilken brun svamp på død løvgren ?
Tak Aksel.

Men jeg kan ikke se rødt skær på lamellerne på min skærm og ved optagelsen hæftede jeg mig ikke ved noget sådant.

Billedet er nok en anelse underbelyst, så hermed en finjustering.

mvh

Leif

Hvilken brun svamp på død løvgren ? (Tak Aksel.

Men jeg kan ikke se rødt skær på lamellerne på min skærm og ved optagelsen hæftede jeg)
Leif Knudsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator