Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Artsoprettelse og -redigering -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Frank Lauritzen
Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes (Læst 412 gange) Postet d. 24-01-17 kl. 23:00
Fredericia den 24-01-2017

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(1548)
#1 Svar postet d. 25-01-17 kl. 13:42. Emne: Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes
Den kender jeg ikke. Hvorfra stammer den?

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Frank Lauritzen
#2 Kommentar postet d. 26-01-17 kl. 18:45. Emne: Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes
Hej Ole.

I Atlas Flora Danica er Ager-Sennep delt op i Alm. Ager-Sennep

med glatte skulper og Stivhåret Ager-Sennep med håret skulper

Vh Frank

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede
#3 Kommentar postet d. 27-01-17 kl. 09:49. Emne: Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes
Tak, jeg kigger lige på det.

Ole

Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede
#4 Kommentar postet d. 28-01-17 kl. 10:16. Emne: Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes
Så kendte jeg den alligevel godt, men den var kommet på afstand. Der er sikkert en del af indberetningerne, som er var. orientalis. Jeg foretrækker derfor ikke at oprette den. Men når du obser den, kan du angive under bemærkninger, at det er denne varietet.

Ole

Besvar | Kommentér

Frank Lauritzen
#5 Kommentar postet d. 28-01-17 kl. 11:29. Emne: Kan Stivhåret Ager-Sennep oprettes
Tak for svaret, Ole

Venlig hilsen Frank

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator