Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Christian Harboe
Hvilken stor, gammel poresvamp på eg? (Læst 409 gange) Postet d. 26-01-17 kl. 15:52
Hejsa.

Jeg faldt over denne store, gamle poresvamp på en eg ved Århus Å (3-broer) i går.

Kan den bestemmes på trods af sin tilstand?

På forhånd tak!

Hvilken stor, gammel poresvamp på eg? (Hejsa.

Jeg faldt over denne store, gamle poresvamp på en eg ved Århus Å (3-broer) i går.
Kan den)
Christian Harboe har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Christian Harboe
#1 Kommentar postet d. 26-01-17 kl. 15:53. Emne: Hvilken stor, gammel poresvamp på eg?
2

Hvilken stor, gammel poresvamp på eg? (2)
Besvar | Kommentér

Christian Harboe
#2 Kommentar postet d. 26-01-17 kl. 15:53. Emne: Hvilken stor, gammel poresvamp på eg?
3

Hvilken stor, gammel poresvamp på eg? (3)
Besvar | Kommentér

Aksel Jørgensen
#3 Kommentar postet d. 26-01-17 kl. 18:31. Emne: Hvilken stor, gammel poresvamp på eg?
Har du et billede som viser det indre? porelagets tykkelse og farven på kødet?

Besvar | Kommentér

Christian Harboe
#4 Kommentar postet d. 26-01-17 kl. 22:58. Emne: Hvilken stor, gammel poresvamp på eg?
Nej desværre.. Har kun dette billede som næppe er til nogen hjælp..

Men når jeg kommer forbi igen kan jeg måske tage bedre billeder..

Hvilken stor, gammel poresvamp på eg? (Nej desværre.. Har kun dette billede som næppe er til nogen hjælp..
Men når jeg kommer forbi igen k)
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator