Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotokonkurrencer -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Thomas
Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud? (Læst 1595 gange) Postet d. 31-01-17 kl. 00:26
Ja hvem?

Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud? (Ja hvem?)
Lars Thomas har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (709 x 600)
Kommentér

Jan Fischer Rasmussen
#1 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 05:29. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Sølvkræ?

Kommentér

Lars Thomas
#2 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 18:56. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Jo da.

Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud? (Jo da.)
Lars Thomas har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 529)
Kommentér

Linda Kjær-Thomsen
#3 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 19:00. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Ikke noget at sige til de også kaldes sølvfisk, med de skæl!

Kommentér

Stig Madsen
#4 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 22:32. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Det ligner forbavsende meget den art, som Maja efterspurgte forleden: - se linket HER

Kommentér

Lars Thomas
#5 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 22:56. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Det tror jeg ikke det er - Ctenolepisma er meget bredere fortil, og ikke så grå som denne her. Men der skal da helt klart holdes øje med den anden.

- se linket HER

Kommentér

Stig Madsen
#6 Kommentar postet d. 31-01-17 kl. 23:12. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Farven ville jeg ikke give den store betydning. Der er også både lyse og mørke Lepisma´er. Her f.eks. en lys Ctenolepisma: - se linket HER

Men du har nok ret i brysttergitternes udformning. Men der skal jo checkes småting i mundtøjet og underneden for at være helt sikker.

Kommentér

Lars Thomas
#7 Kommentar postet d. 02-02-17 kl. 08:44. Emne: Gættedyr - hvem kan dog finde på at se sådan ud?
Jeg har prøvet at tjekke lidt videre - og jeg synes det ser stærkt ud til, at du har set rigtigt Stig.

- se linket HER

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator