Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. marts 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Heidi Pedersen
er dette knogle eller forstening? (Læst 1589 gange) Postet d. 26-02-17 kl. 15:53
Fandt på stranden i et skred ved en høj skrænt, i leret denne formoder jeg stykke ryg fra , ja hvad er det?

jeg kan ikke vurdere om det er en knogle af nyere dato, eller om det er en forstening af en knogle af ældre dato.

håber på jeres hjælp

er dette knogle eller forstening? (Fandt på stranden i et skred ved en høj skrænt, i leret denne formoder jeg stykke ryg fra , ja hvad )
Heidi Pedersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

Heidi Pedersen
#1 Kommentar postet d. 26-02-17 kl. 15:54. Emne: er dette knogle eller forstening?
endnu et billede

er dette knogle eller forstening? (endnu et billede)
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

Heidi Pedersen
#2 Kommentar postet d. 26-02-17 kl. 15:55. Emne: er dette knogle eller forstening?
og endnu et ( jeg kan ikke finde ud af hvordan man vedhæfter mere end et billede i mit første indlæg)

er dette knogle eller forstening? (og endnu et ( jeg kan ikke finde ud af hvordan man vedhæfter mere end et billede i mit første indlæg)
Besvar | Kommentér

Kim Bang Jensen

Svaraktivitet:

(24)
#3 Svar postet d. 27-02-17 kl. 21:34. Emne: er dette knogle eller forstening?
Hej Heidi

Mit forslag er halshvirvlen fra et marsvin. Man finder af og til skeletter eller enkeltdele af marsvin, når man færdes på stranden. Jeg vedhæfter et foto af en halshvirvel samt en masse ryghvirvler, så du kan sammenligne.

Mvh. Kim

er dette knogle eller forstening? (Hej Heidi

Mit forslag er halshvirvlen fra et marsvin. Man finder af og til skeletter eller enkelt)
Kim Bang Jensen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (669 x 600)
[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Heidi Pedersen
#4 Kommentar postet d. 28-02-17 kl. 19:22. Emne: er dette knogle eller forstening?
Hej Kim

Detlyder til at være meget sandsynligt, .

tusind tak for dit svar.

vh Heidi

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator