Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torben Bach
skop kikkert (Læst 1106 gange) Postet d. 18-03-17 kl. 19:54
Hej Alle.

Jeg er på udkik efter et skop til fugle kikkeri.

Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, min smerte grænse ligger ved 8500 kr.

Jeg har kikket på en wing til 7885 kr. men kite til 8300 kr.

jeg har også set på vortex.

Er der nogle der kan sige godt eller skidt om disse, eller er der andre mærker man skal se efter.

Jeg har i dag den 18-3-2017 set i en fokus kikkert, den virkede til at være en fin kikkert også i lav pris enden.

Byd endelig ind men jeres viden og erfaring.

Mvh.

Torben.

Besvar | Kommentér

Per Jespersen
#1 Kommentar postet d. 24-09-17 kl. 11:09. Emne: skop kikkert
Jeg har et Vortex Razor HD 20-60*85 til salg der kun er brugt 3 gange så ser ud som nyt.

Det er i diverse test blevet beskrevet som samme optiske kvalitet som de helt dyre scopes i 20.0000 kr. klassen

- se linket HER

- se linket HER

Jeg er faldet tilbage på min kikkert og mit SLR og har fundet ud af det med spotting scope og stativ ikke er mig da jeg flytter mig meget når jeg går rundt og kigger på fugle.

Ny pris omkring 13000 kr.

Jeg vil sælge det for 9000 kr og det er som nyt.

Jeg bor på Møn arbejder jævnligt i København så der er muligheder for at se det begge steder... er du er seriøst interesseret kan vi evt. tale om hvor vi kan mødes eller evt. sendes med posten.

skop kikkert (Jeg har et Vortex Razor HD 20-60*85 til salg der kun er brugt 3 gange så ser ud som nyt. 
Det er i )
Per Jespersen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Torben Bach
#2 Kommentar postet d. 25-09-17 kl. 19:41. Emne: skop kikkert
Hej Per.

Hvis dur hade regeret for ca fire mdr. siden kunne vi godt har haft lavet en aftale.

Jeg takker for din henvendelse.

Torben Bach.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator