Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lasse Kondrup
Hjælp til identificering af fossil (Læst 507 gange) Postet d. 30-04-17 kl. 19:23
Hej

Jeg har netop fundet en sten/fossil denne weekend på Vigelsø. I den forbindelse vil jeg høre om nogen kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er jeg har fundet. Ved første øjekast tænker jeg vættelys men findes de virkelig så store?

På forhånd tak

Hjælp til identificering af fossil (Hej 

Jeg har netop fundet en sten/fossil denne weekend på Vigelsø. I den forbindelse vil jeg høre)
Foto: Lasse
Besvar | Kommentér

Lasse Kondrup
#1 Kommentar postet d. 30-04-17 kl. 20:57. Emne: Hjælp til identificering af fossil
Her kommer lige et billede mere fra bunden hvor man kan se en rund ring i midten

Hjælp til identificering af fossil (Her kommer lige et billede mere fra bunden hvor man kan se en rund ring i midten)
Lasse Kondrup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Hans Lind

Svaraktivitet:

(56)
#2 Svar postet d. 30-04-17 kl. 22:45. Emne: Hjælp til identificering af fossil
Det er ikke et vættelys, snarere et flintudfyldning af en gravegang.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Lasse Kondrup
#3 Kommentar postet d. 01-05-17 kl. 08:42. Emne: Hjælp til identificering af fossil
Tusind tak for hjælpen! Jeg lægger endnu en sten op til identificering om et øjeblik. Håber du kan hjælpe med den også

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator