Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lasse Kondrup
Hjælp til identificering af sten (Læst 574 gange) Postet d. 01-05-17 kl. 08:46
Hej alle

Jeg har brug for hjælp til at identificere denne sten jeg fandt for en del år siden efterhånden. Jeg mener at have set en lignende sten blive diskuteret i et tv program for længe siden. Kan det have været et værktøj ?

Mvh Lasse

Hjælp til identificering af sten (Hej alle 

Jeg har brug for hjælp til at identificere denne sten jeg fandt for en del år siden eft)
Lasse Kondrup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Lasse Kondrup
#1 Kommentar postet d. 01-05-17 kl. 08:46. Emne: Hjælp til identificering af sten
Endnu et billede

Hjælp til identificering af sten (Endnu et billede)
Lasse Kondrup har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Frits Sørensen

Svaraktivitet:

(4)
#2 Svar postet d. 01-05-17 kl. 11:19. Emne: Hjælp til identificering af sten
Hej Lasse

Det er dejligt,at kunne fortælle dig,at den sten du har fundet er en økse! Mere præcist er det en Trindøkse fra ældre stenalder.Men det havde du vel også selv en ide om ?

Med venlig hilsen

Frits

Besvar | Kommentér

Frits Sørensen

Svaraktivitet:

(4)
#3 Svar postet d. 01-05-17 kl. 11:19. Emne: Hjælp til identificering af sten
Hej Lasse

Det er dejligt,at kunne fortælle dig,at den sten du har fundet er en økse! Mere præcist er det en Trindøkse fra ældre stenalder.Men det havde du vel også selv en ide om ?

Med venlig hilsen

Frits

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Lasse Kondrup
#4 Kommentar postet d. 01-05-17 kl. 11:26. Emne: Hjælp til identificering af sten
Mange tak ! Ja jeg tænkte godt at det var en økse af en slags, men super fedt at vide hvilken slags og hvornår den ca. er fra. Så tak for hjælpen!

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator