Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. juni 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Udenlandsk natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Martin Bjerg
Hvilket firben fra Andalusien #3? (Læst 174 gange) Postet d. 11-05-17 kl. 21:45
Var en tur i Andalusien her omkring påske. Har fået styr på langt de fleste af mine planter, men har en håndfuld tilbage, som jeg på håber på hjælp til.

Her et firben mere fra El Burgo.

Hvilket firben fra Andalusien #3? (Var en tur i Andalusien her omkring påske. Har fået styr på langt de fleste af mine planter, men har)
Foto: Martin Bjerg
Klik på billedet for original størrelse (1024 x 683)
Besvar | Kommentér

Henrik Bringsøe

Svaraktivitet:

(459)
#1 Svar postet d. 11-05-17 kl. 21:58. Emne: Hvilket firben fra Andalusien #3?
Hej Martin.

Det er endnu en Psammodromus algirus, Algiersk Sandløberfirben - se linket HER

Venligst

Henrik Bringsøe

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Martin Bjerg
#2 Kommentar postet d. 12-05-17 kl. 08:21. Emne: Hvilket firben fra Andalusien #3?
Tak for alle de algierske. Almindelig dernede. Den her lille var lettere ramt af storhedsvanvid. Jeg sad og fotograferede et par orkideer, da jeg opdagede den på en sten 1½ meter væk. Den opdagede også mig; spurtede hen til stenen lige ved min hånd og strakte sig og bed i min urrem. Så kom den dog på bedre tanker.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator