Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Simon Søgaard
Stenalder værktøj? (Læst 1031 gange) Postet d. 29-05-17 kl. 13:36
Hej - Jeg har fundet den her sten, som i den grad ligner et værktøj fra stenalderen... Den bærer præg af slid på den afrundet side, men jeg er i tvivl om hvorvidt det blot er en naturlig sten. Håber i kan hjælpe mig.

Vh Simon Søgaard

Stenalder værktøj? (Hej - Jeg har fundet den her sten, som i den grad ligner et værktøj fra stenalderen... Den bærer præ)
Foto: Simon Søgaard/stenalder fund?
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

Kim Bang Jensen

Svaraktivitet:

(24)
#1 Svar postet d. 29-05-17 kl. 22:08. Emne: Stenalder værktøj?
Hej Simon

Det er altid nemmest at bedømme en sten, hvis man har den i hånden, men jeg vil alligevel vove den påstand, at det er en af naturens luner.

Mvh. Kim

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Frits Sørensen
#2 Kommentar postet d. 29-05-17 kl. 22:38. Emne: Stenalder værktøj?
Hej Simon.

Jeg må desværre give Kim ret,der er intet ved denne sten,der taler for,at det er andet end et af naturens luner. Så ikke Kultur,men Natur.

Med Venlig hilsen Frits Sørensen

Besvar | Kommentér

Simon Søgaard
#3 Kommentar postet d. 30-05-17 kl. 10:31. Emne: Stenalder værktøj?
Tak for dit svar og din tid!

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator